Sveiki. Turiu tokią serverio idėją, kurią kažkur ankščiau esu matęs, tačiau dabar tokio serverio neradau. Serveris iš pat pradžių atrodytų paprastas - factions, tačiau pati esmė kitokia. Būtų keturios frakcijos, daugiau kurti neleistų. Forume joms būtų išrenkami vadai. Frakcijų pavadinimai tarpusavyje susiję - tarkim keturios kryptys (east, west ir t.t.), ar kažkas panašaus. Žaidėjas atėjęs į serverį galėtų prašytis į tam tikrą frakciją, tačiau nereiškia jog jį būtinai turi priimti. Žaidimas prasidėtų mėnesio pradžioje - tarkim vasario 1 dieną. Frakcijos pradėtų su vienu claim'u ir chest'u ar keliais pradžiai. Frakcija turėtų plėstis ir stiprėti, užsidirbti pinigų claimams, bet tuo pačiu kovoti su kitomis trimis. Būtų mėnesių, kuomet žaidimas būtų 2x2, traukiant burtus, kas bus ally. Gale mėnesio, stipriausia frakcija laimės specialų prefix'ą, serverio valiutos, kažkokią komandą (tpa arba sethome tarkim), bei daiktų. Antrai vietai paguodos prizas. Kitam mėnesiui žemėlapis restartuojamas, tačiau laimėti daiktai išlieka.
O ką daryti tiems, kurių nepriėmė į frakciją?
Atsakymas paprastas - slapstytis kalnuose, dirbti, pardavinėti daiktus, tapti stipresniu ir vėl bandyti patekti į frakciją. Gal būt bus naujokų frakcija, kad jiems, vos atėjusiems į serverį būtų lengviau dirbti, ir jie "nesikapotų" tarpusavyje.
Faktai:
- Serverio žemėlapis - 1000x1000 arba 2000x2000 blokų
- Serverio žemėlapis būtų generuojamas nestandartiškai, mažinant biomus, kad būtų galima rasti visko.
- Frakcijų kovos - vienas prieš visus, arba 2x2, priklauso nuo mėnesio
- Kas laimi išsiaiškinama pagal claimų skaičių, tad dėl jų ir reiktų kovoti
- Kovų laikotarpis - 28-30d.
- Jokių res, bei jokių chest apsaugų! Vienintelis visiškai apsaugotas regionas - spawn'as.
- Faction claimai apsaugos tik nuo griovimo. TNT, vanduo, lava nebus uždrausti. Taip pat chestus bus galima atsidaryti ir faction claimuose, tad reikės saugoti sienas nuo pramušimo!
- Frakcijų vadai renkami forume, parašant anketą laisva forma.
- Teleportai su dideliais cooldown. Tai reiškia, vienas teleportas per 2-5 min.
- Parduotuvė tikrai nekupės daiktais - tik reikalingiausi ir kasdieniai, bei tokie, kurių gauti paprastai serveryje nebūtų galima.
- Netheris - atviras visiem, jame negalima claiminti, bet pvp jame įjungtas.
- ... ?
Taigi klausimas Jums - ar norėtumėt žaisti tokiame serveryje? Nesikuklinkite, parašykite pranešimą! Jei turite kitokių idėjų, mielai lauksiu jų!
Frixo prieš 8 metus
visai idomiai nuskambejo, jei atsirastu serveris manau tektu grizti prie minecraft zaidimo.. :)
Scarletas prieš 8 metus
Užskaitau! Aprašymas sudomino ir manau patiktų minecraft žaidėjams. Bet klausimas - ar surinksi frakcijų vadų komandą, kurie pastoviai bus aktyvūs ir padės tau plėsti projektą, rengti veiklą serveryje? Nepagalvojai, kad tie žmogeliukai, kurie nepapuls į frakcijas, paliks projektą, nes tiesiog atsibos bėgioti pievose ar užknis stipresnių žaidėjų puldinėjimas? Aš nesu minecraft žaidimo megėjas, tiesiog išsakau nuomonę iš šalies. Manau, dauguma žaidėjų dabar grįžta prie minecraft arba sa-mp, dėl naujos cs:go rankų sistemos. Jeigu tau pavyks įgyvendinti idėją, sėkmės :)
PovilasC prieš 8 metus
@Scarletas apie tuos kurie nepapuls galvojau, tačiau jei jiem suteikt kažkokią apsaugą - eilinis survival serveris gaunasi, o to aš tikrai nenoriu :D
O dėl staff - pirmus mėnesius bus sunku, tačiau vėliau manau įsivažiuotumėm :)
b0ss prieš 8 metus
Idėja gan paprasta ir svarbiausia - nesunkiai įgyvendinama. Visas žaidimo procesas atrodo gan rimtas, tad didelio žaidėjų srauto nemanau, kad verta tikėtis (tikiuosi pats supranti dėl ko), bet jei tinkamai viską subalansuosi, žaidėjų turėtų užtekti. Manyčiau prieš paleidžiant serverį, turėtum suburti bendruomenę, kuri tikrai iškart pradės žaisti atsidarius serveriui, nes jei bus nepakankamas žaidėjų skaičius, tai tiesiog viskas neveiks taip kaip tu nori ir iš viso žaidimo galimybių praktiškai liks tik statyba ir resursų rinkimas. Kalbant apie patį žaidimą, tai bent jau man, tai labai nepatinka visi tie resetinimai kas kažkiek laiko. Manau jog geriau būtų subalansuoti žaidimą taip, jog viskas būtų daug sunkiau (pasunkinant tam tikrų resursų išgavimą, pamažinant gyvybių skaičių ir t.t.), bei kad viskas vyktų didesniame plote. Tai pat, nelabai supratau kaip bus su pralaimėjimui, jei tarkim viena frakcija bus visiškai sunaikinta, nors kitos dar tolygiai kovoja tarp pusavyje? Manyčiau parduotuvė, kurioje daiktus pardavinėtų pats serveris, yra nereikalinga. Daug geriau ir įdomiau būtų prekiauti tarpusavyje su kitais žaidėjais. Spawne galėtų būti net kokia nors turgavietė, kur jie tai galėtų patogiai atlikti. Dėl teleportacijos, manyčiau tokių komandų kaip /home, /spawn, /tpa ir t.t., žaidėjai taipogi turėtų negauti. Daiktai, kurių paprastam žaidime neeina gauti, turėtų būti LABAI vertinami ir gaunami tik ypatingomis progomis (duodami laimėtojams) ir mažais kiekiais. Žinoma tokiais mastais teleportacija tikrai reikalinga, tad manyčiau turėtų būti atitinkami taškai į kuriuos atėjus būtų galima teleportuotis į kitą tokio tipo tašką. Tie taškai turėtų būti tarkim spawno teritorijoje ir pagrindiniuose frakcijų miestuose ir dar kokie 4 išdėstyti tolygiu atstumu tuščiose vietose po visą žemėlapį... O dėl naujų žaidėjų, kurie dar nepateko į frakcijas, tai jiems turėtų būti iškelti tikslūs reikalavimai, kuriuos įvykdžius jie būtinai būtų priimti į kokią nors frakciją. Kad nebūtų tokių nesąmonių, kaip kad pažįstami į frakcijas patenka be eilės, o kitų žaidėjų, dėl kokių nors asmeninių problemų - išvis nepriima. Naujokai galėtų turėti kokią nors nepilnavertę frakciją, ar kažką tokio, į kurią jie būtų automatiškai priimami iškarto. Toje frakcijoje jie visi dirbtų išvien ir greičiau pasiektų galimybę prisijungti prie normalios frakcijos. Tokiu būdu išspręstum problemą, jog visi nauji žaidėjai tiesiog išsibarsto po žemėlapį, tampa nesaugūs ir juos visi lupa, tad jie negali nieko nuveikti. Būtų šaunu jei ilgainiui serveryje atsirastų darbai, kuriais pasiskirstę žaidėjai greičiau siekia savo tikslo. Tarkim reikia palaikyti bendrą frakcijos pinigų kiekį, tam reikia pardavinėti resursus kitoms frakcijoms, taigi kažkieno pareiga būtų juos rinkti ir žinoma paskui parduoti. Laikui bėgant serveryje atsiras tikrai talentingų statybininkų, tad jie galėtų pastatyti tikrai gražias frakcijų bazes, vietoje to jog paprasti žaidėjai bendrai statytų visur bjaurias dėžes. Tuo pačiu statybininkams darbas tampa daug lengvesnis, nes jiems nereikia rūpintis resursais, kurie reikalingi atlikt tam darbui. Visokie gyvūnų veisėjai, kasėjai, bei medkirčiai ir galiausiai profesionalūs kariai (kaip ir sakiau, gauti rimtesnių resursų (kaip geležis ir juolabiau deimantai) turėtų būti daug sunkiau nei paprastame žaidime), kurie vieninteliai turi normalius šarvus ir ginklus, nes visiem dėl resursų stygiaus būti visapusiškai apsirūpinusiems - tiesiog neįmanoma.
Galardas prieš 8 metus
@PovilasC Nu ką galiu pasakyti, kaip turintis didelę patirtį ir buvęs didelio projekto administratorius, priežiurėtojas ir dalis savininko. Tai kaip visi "Šūdserviai" padaro ekonomiką prastą ir max item už minimalią kainą. Tai vat linkiu labai atsižvelgti į mano pasiūlymą kurią plėtodavau kiekvienam serveryje kur buvau prižiurėtojas ar administratorius. Ekonomika padaryti tokią, kad per tą mėnesį laiko ji išliktų stabili. Ką vaidinu "Stipria" - kai vienas deimantas tau yra svarbus ir kasinėjant tau kelnės sušlaptų iš laimės kai jį randi. Kad visokie "Shop" nenumuštų vertingų item vertės, kiekvienas item turėtų savo prasmę ir būtų panaudotas. Tarkim čia įdėją supratau, kad vyks karai ir kas mėnesį restartuosis, jei teisingai supratau. Tai šauni įdėja, bet, kad kiekvieno mėnesio pradžioje kai viskas restartuotusi reiktų pradėti vėl nuo medinuko lygio. Neduoti tų beprasmiškų kitų kur gauna diamond pix ir t.t.(Išimtis tie kurie laimėjo) Viską, kad patys pradėtų nuo medienos iki akmens, nuo akmens iki metalo. Va čia vadinčiau tikra stipria ekonomika, kai visi daiktai turi prasmę. Na o palaikant serverį reikia lėšų, tai maždaug apskaičiuoti kiek kas kainuotų ir kiek būtų duodama. Kad 1€ nebūtų max setai ir t.t. Viską šitą apgalvok, kad serveris nebūtų dėl pinigų sukurtas. Kad kiekvienas naujokas galėtų čiut nelygiavertiškai žaisti prieš kitus.
Jei kažkas iš mano pasiūlymų trugdo, galima išimti, bet manau esmę supratot kaip nepadaryti eilinio Lietuvos "šūdservio". Na ką galiu palinkėti sėkmės kūrime ir jei tai projektas ne dėl pinigų tai aš tikrai užeisiu apsižvalgyt ir gal parekomenduosiu minecraft fanatikams skypėje, nes jų yra tikrai ne viena dešimtis pas mane. :D
PovilasC prieš 8 metus
@Galardas - kas dėl to "dėl pinigų", tai man svarbu, kad serveris pats save išlaikytų, t.y. kad nereiktų kiekvieną mėnesį kišt pinigų į jį (apie pradžią pačia, aišku, nekalbu, kokius 3 mėnesius galėtų eit ir į minusą). Dėl itemų - @b0ss pranešimo pabaiga man labai patiko. Jokių max setų ir neturėtų būt iš administracijos pusės, nebent žaidėjai pasidarytų patys