Realiam sporte, futbolas, krepšinis, beisbolas ir pan. yra nepriklausomi žaidimai kurie turi tik savo įdėją ir taisykles, kai tuo tarpu visi e-sports žaidimai yra tiesiogiai priklausomi nuo kompanijų kurios juos sukūrė, ir jeigu ta kompanija padaro kokių nesamonių, tai visas e-sport to žaidimo kenčia.
Taigi kaip matot, nėra tokios laisvės kaip žaidimo taisyklių keitimas (kaip pvz skiriasi europos ir nba krepšinio keletas taisyklių ir vertinimų) ar žaidimas su draugais pagal savo susikurtą sistemą (pvz kaip vietoj krepšinio galima 33 žaist), nes kompanijai priklausantis kompiuterinis žaidimas yra nekeičiamas ir ribojamas tos kompanijos sprendimų.
Taigi klausimas, kaip manot ar atsiras ateityje open-source bendruomenės plėtojamas ir kuriamas, laisvai redaguojamas populiarus competitive žaidimas, kuris sulauktų lol'o/csgo populiarumo ir turėtų savo e-sports turnyrus pagal oficialias taisykles? Jeigu taip, tai kokio tipo žaidimas jūsų manymu turi daugiausiai potencialo to pasiekti ir kaip jis turėtų būti plėtojamas?
Įdomūs tiek trumpi, tiek išsamesni atsakymai ir nuomonės :)
Yiin prieš 8 metus
Viena iš idėjų būtų open source mmo stiliaus žaidimas, kuris veiktų p2p tinklu be jokio centrinio serverio.
Pagrindinis gameplay būtų kovos su kitais žaidėjais (komandomis arba solo) panašiai kaip B&S. Būtų questai, shopai kur kosmetiniai rūbai būtų pardavinėjami, praktiškai standartinis mmorpg tik be grindinimo ir levelių. T.y. visi skillai ir combos būtų prieinami nuo pat pradžių, tereikėtų juos atrasti ir/ar išmokti.
SkepticalHippo prieš 8 metus
Įdomus čia jūsų kolega pamąstymas.
Kol esportas dar tik savo augimo stadijoje, nemanau, kad galim kažką panašaus pamatyt. Į esportą ir jo populiarinimą dabar labai daug pinigų investuoja pačios kompanijos, steigia prizinius fondus, reklamuoja čempionatų transliacijas ir panašiai.
Mūsų dar kol kas sąlyginai mažai ir didžioji dauguma domisi tik vienu ar dviem konkrečiais žaidimais. Tai mažesniam, atviro kodo e-sportiniam žaidimui būtų pakankamai sunku "prasimušti".
Panašiausiai į šitą idėją iš visų didesnių žaidimų su "esporto" scena, manau būtų CSGO. Serveriai gali būti decentralizuoti ir jie gali būti laikomi bet kur. Tereikia turėti žaidimą. O žaidimo pirkimą šiek tiek galima prilyginti ir kamuolio nusipirkimui norint žaisti krepšinį ar futbolą.
Daugiausiai potencialo Open-Source eSports žaidimui manau turėtų šaudyklių žanras. Gal būt koks arena shooteris (Quake, Unreal Tournament), su pakankamai mažu pradiniu learning curve, kad būtų lengvai suprantamas, bet tuo pačiu ir eksponentiškai didėjančiu learning curve, kad išliktų pakankamai competitive.
Idomu ką kiti galvoja šituo klausimu.
Arnas prieš 8 metus
Na pakolkas e-sporte dominuoja pagrinde LoL'as, Cs:Go, dota bei Starcraft. Manau taip ir liks, kadangi jie mano atžvilgiu kaiptik ir sukurti tokiems renginiams. Daugelis "geimerių" svajoja kadanors būt vienas iš tų kuriuos rodo per ELS/LCs bei kt. tačiau iki to ilgas kelias, o konkurencija nemiega, tai manau asmeniškai jog bandyt tapti "Pro" beviltiška. Manau kad atsiras dar žaidimai kurie bus žaidžiami e-sporte, tiesiog labai abejotina jog tai bus kokie 90-ųjų ar biškį naujesni žaidimai, kadangi jie tiesiog yra per daug paprasti. Labai sunku būtų įsivaizduoti kokius WoW/Lineage ar kitus mmorpg žaidimus e-sporto sceno. Mano manymu kas tikrai būtų manoma ir gerai galiu įsivaizduoti jog pasiektų Cs:Go ar LoL'o populiarumo tai lenktyniniai žaidimai. O kodėl gi ne? I mean realiame gyvneime yra ne tik paprastas sportas, bet ir auto-sportas, tai manau jog ateityje galėtų atsirasto ir auto-e-sport scena. Aš mielai žaisčiau kokį Forza/Dirt ar kitus lenktyninius žaidimus, negu CS:GO, bet nėra tokio populeriamu ir na tiesiog neturi ko siekti, kaip palyginus CS;GO.
TooEasyL2P prieš 8 metus
Be centrinio serverio zaidimas yra pasmerktas iskart mirti kaip competetive zaidimas.
Nes jei nera centrinio serverio, tai automatiskai visi spell'ai or w/e yra laikomi pas zaideja kompe. O nuo cia berybes galimybes atsiveria.
Pasidomek Archage. Ten kai kurie spell'ai buvo laikomi kompe. Ko pasekoje zmones naudodavo juos be cooldown'o. Tas pats LoL laike masterius pas zaideja kompe.
Sitas video atsako i klausima kas gavosi is to. :D
SkepticalHippo prieš 8 metus
@TooEasyL2P ne visiška decentralizuoti ir kompe laikyti "konfigūracijas" skill'ų, bet turėti atskirą serverio platformą or smth. Jeigu viskas būtų laikoma kompa ir nebūtų kažkokio centrinio serverio, tai you're gonna have a bad time :(
Aš labiau kažką panašaus į CS įsivaizduoju, kur būtų kažkoks pagr. serveris, bet tas serveris galėtų būt nepriklausomas nuo pagrindinės kompanijos platformos. AKA kaip CS:GO 3rd party serveriai nėra visiškai priklausomi nuo Valve, matchmaking ir kitu stuff. Net weaponai gali kitokį damage daryti ir etc.
TooEasyL2P prieš 8 metus
Tai kureju ar dedikuotas serveris, bet jis vienaip ar kitap skaitosi "centrinis". :) Serveris reikalingas.
O is labiausiai open source siuo metu yra Unreal Tournament. Ten gali prisidet prie kurimo ir gali kurt pats. Bet i official release vistiek man atrodo tik patys Epic dev'ai prideda atrinktus modus, skinus or w/e is community.
https://www.unrealtournament.com/
As tai kai esu uzauges su UT 2000, tai sito laukiu labai :)