Čia pasidalinsiu savo naudojamais define, su kuriais (mano galva) patogiai galima sukurti GUI lenteles.
Naudojimas:
Header("Pirma eilutė");
SkipLine(); // Praleisim eilutę
AddRow("Pasirinkimas");
AddRow("Pasirinkimas2 ir t.t");
Show(DIALOG_STYLE_LIST, pid, ID, "Button[0]", "Button[1]");
Kodas: http://pastebin.com/857YDEfV
Jamaika prieš 10 metų
Man asmeniškai patogiau naudoti ShowPlayerDialog, bet žinoma kiekvienam pagal skonį.
Renas prieš 10 metų
Taip, tau tai yra labai aktualu, kadangi tau taip patogiau rašyti dialogus. Kiekvienas PAWN scripteris turi savitą unikalų kodo rašymą kurio niekas nepakeis.
Nepatiko štai šis dalykas:
new dialog_main[2048 char]; new dialog_second[2048 char];
Kam tiek daug?
Ištrintas prieš 10 metų
Šis dialogų rodymas yra kitoks negu įprastinis. Kadangi Jūsų 'GUI Title' bus lygus " ", tai yra bus tuščias.