Čia pasidalinsiu savo naudojamais define, su kuriais (mano galva) patogiai galima sukurti GUI lenteles.
Naudojimas:
Header("Pirma eilutė");
SkipLine(); // Praleisim eilutę
AddRow("Pasirinkimas");
AddRow("Pasirinkimas2 ir t.t");
Show(DIALOG_STYLE_LIST, pid, ID, "Button[0]", "Button[1]");
Kodas: http://pastebin.com/857YDEfV
Jamaika prieš 9 metus
Man asmeniškai patogiau naudoti ShowPlayerDialog, bet žinoma kiekvienam pagal skonį.
Renas prieš 9 metus
Taip, tau tai yra labai aktualu, kadangi tau taip patogiau rašyti dialogus. Kiekvienas PAWN scripteris turi savitą unikalų kodo rašymą kurio niekas nepakeis.
Nepatiko štai šis dalykas:
new dialog_main[2048 char]; new dialog_second[2048 char];
Kam tiek daug?
Ištrintas prieš 9 metus
Šis dialogų rodymas yra kitoks negu įprastinis. Kadangi Jūsų 'GUI Title' bus lygus " ", tai yra bus tuščias.