Sveiki, tiesa sakant nežinau kiek čia atsiras indie game developeriu, bet jei yra tai klausimas toks:
Kokią programavimo kalbą dažniausiai naudojat?
Ar kuriate nuosavą variklį(engine) ar naudojaties jau sukurtais (pvz. Unity, UE ar Cocos2D
Raimis_R prieš 9 metus
Siuo metu su kolegomis is Anglijos kuriame OS sistema plancetinems kompiuteriams. :) Sistemos prezentacija ruosiame 2015 metu pabaigoje, pagrinde sistemos atsaka yra C++.
SkepticalHippo prieš 9 metus
Nežinau, kiek tai gali būt naudinga, bet universitete mano "kuratorius" yra atsakingas už žaidimų kūrimo studijų programą, tai teko pakankamai daug apie tai pramokt ir sužinot.
Pagrinde, moko naudot Unreal Engine 4 ir Unity. Unity vien dėl patogumo eksportuojant į kitas platformas. Aš pats kažkada turėjau ambicijų kurt žaidimą 2D platformer, tai jo patarimas buvo naudot Unity ir C#, nes nuo kažkelintos versijos, galima kurti ir 2D žaidimukus.
Šiaip iš praktinės pusės, tai C# pakankamai lengva kalba. Be to, naudojant vieną kalbą parašyt žaidimą kelioms platformoms (iOS, Android, Web) yra tiesiog awesome mano galva. Sutaupai daug laiko, nervų ir resursų.
Taip pat pasakojo ir apie vieną vaikinuką, kuris vietoj to, kad darytu kursinius, pradėjo kurti savo žaidimą naudojant Unity (modeliavo, programavo, piešė ir visą kitą darė pats). Praplaukė porą metų universitete ir per metus, kurių metu turi atlikt praktiką, išėjo dirbt į įmonę. Jo žaidimas tą įmonę taip užkabino, kad jie pasiūlė jam nesivargint grįžt atgal į universitetą ir tiesiog toliau dirbt jiems. Jei neklystu, jis pasiliko ;)