Totalus žaidėjų skaičius ~pusė milijardo. Žemiau pateikti žaidimų pavadinimai ir kiek procentų iš pusės milijardo žmonių jį žaidė:
Žaidimas | Procentai |
---|---|
League of Legnds | 24,81 |
World of Warcraft | 16,37 |
DOTA 2 | 6,4 |
CS: GO | 5,61 |
Smite | 3,81 |
Dragin Age: Inquisition | 2,91 |
Hearthstone: Heros of Warcraft | 2,22 |
Minecraft | 2,15 |
World of Tanks | 1,57 |
Beattlefield 4 | 1,57 |
ArcheAge | 1,53 |
Diablo III | 1,5 |
Warframe | 1,39 |
Star Wars: The Old Republic | 1,2 |
Final Fantasy XIV Online | 1,16 |
War Thunder | 0,88 |
Guild Wars 2 | 0,87 |
The Elder Scrolls V: Scyrim | 0,86 |
FIFA 15 | 0,84 |
ArmA III | 0,76 |
SkepticalHippo prieš 9 metus
Keista Guild Wars 2 sąraše matyti. Čia gal tik Amerikos ir Europos statistika? Nes tikrai tikėčiausi, kad bent vienas Azijos MMORPG žaidimas patektų į TOP20, pavyzdžiui koks Blade&Soul, Lineage ar dar koks tolimųjų rytų perlas.
Optimist78 prieš 9 metus
@Edvinas ačiū už klausimą, tuoj pasitikslinsiu :)
EDIT - Ne, visgi "worldwide". Gali būti, kad nėra nes čia tik Raptr platformos ;)
Positive prieš 9 metus
Gal galite paaiškinti kaip LOL'as taip išpopuliarėjo? Neatsimenu nieko kaip jis populiarėjo, tik atsimenu kaip jis jau buvo populiarus :D
undeniable prieš 9 metus
Išpopuliarėjo dėl čempionatų vykdymo, kurių masė prilygsta vieniems didžiausių pasaulio renginių. Visgi, korėja, na, daug jaunimo šiose šalyse žaidžia šį žaidimą, patį žaidimą pakankamai dažnai atnaujina, kūrėjai potencialūs žaidimų rinkoje ir žino, ko žaidėjui reikia.
SkepticalHippo prieš 9 metus
@Positive labai paprastai. Verslo modelį gerą pasirinko ir kūrė žaidimą, kurį norėtų patys žaisti.
Pažiūrėk iš šalies. Už pinigus nepardavinėja nieko, kas iškraipo žaidimo kokybę ar kam nors suteikia papildomų taškų. Žaidimas yra VISIŠKAI nemokamas. Žaidimui nereikia eikvoti daug laiko vystant vieną veikėją ir nesi pririštas prie vieno žmogeliuko ar klasės. Gali išbandyti visus čempionus ir kiekvieną raundą žaisti su vis skirtingu žmogeliuku.
Be to, žaidimas nereikalauja įtin daug laiko. Vienas match'as trunka apie 40 minučių. Čia kaip koks Counter-Strike susitikimas su Warcraft III. Greitas veiksmo žaidimas su strategijos elementais, kuris yra nemokamas ir kur yra visi lygūs.
Šiaip labai graži pradžia buvo. Vos keletas čempionų, daug klaidų ir viskas tikrai neatrodė taip gražiai kaip atrodo dabar. Pradėjo kukliai, pamatė potencialą ir pradėjo plisti kaip ugnis.
Tikiuos Maze irgi toks likimas ištiks :D
SpirgiuX prieš 9 metus
@KibaxaS Lol'o fanboy'ai sakys, kad Dota2 gaidys ir atvirkščiai. Kai žiūrėjau vieną video ir skaičiau aprašymą (išversiu Lietuviškai), bet ji buvo pritaikyta konsolėm "Nesvarbu kokia Xbox One ar PlayStation4 svarbu, kad tu ja mokėsi džiaugtis ir džiaugsies." Tą patį galima pritaikyti ir žaidimams.