Šešių mėnesių ilgumo YouTube Kids programėlės paslauga yra „Griežtos Komercijos“ aplinka, kuri sumaišo reklamavimą bei programavimą taip, kad apgautų auditoriją; privatumo koalicija ir vaikų ginimo grupė parašė nusiskundimą JAV Federalinei prekybos komisijai.Jie teigia, kad ši programėlė skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams ir, kad ši programėlė naudoja tokius programavimo bei reklamavimo metodus, kurie yra uždrausti federalinio reguliavimo komercinėje televizijoje.
YouTube korporacinis „tėvas“ Google apgynė šią programėlę, sakydamas, kad ši programėlė nerenka asmeninių duomenų ir, kad šioje programėlėje randasi „Tėvų kontrolės“ funkcija.
Pilna naujiena rasite: čia
Yiin prieš 9 metus
Ir vistiek nesupratau kokios reklamos ir kodėl yra nesąžiningos ir apgaulingos :confused: