psl[0] = CreatePickup(1650, 2, -2030.0308,159.0452,28.8359, -1);
Create3DTextLabel( "degalų pylimas po 2 litus almost like in real life", 0xFFFFFFF, -1326.7206,2686.8091,50.0625, 10, 0, 1 );
psl[1] = CreatePickup(1650, 2, -1326.7206,2686.8091,50.0625, -1);
Create3DTextLabel( "degalų pylimas po 2 litus almost like in real life", 0xFFFFFFF, -1327.7534,2681.2141,50.0625, 10, 0, 1 );
psl[2] = CreatePickup(1650, 2, -1327.7534,2681.2141,50.0625, -1);
Create3DTextLabel( "degalų pylimas po 2 litus almost like in real life", 0xFFFFFFF, -1328.5377,2675.7964,50.0625, 10, 0, 1 );
psl[3] = CreatePickup(1650, 2, -1328.5377,2675.7964,50.0625, -1);
Create3DTextLabel( "degalų pylimas po 2 litus almost like in real life", 0xFFFFFFF, -1328.9054,2670.2896,50.0625, 10, 0, 1 );
psl[4] = CreatePickup(1650, 2, -1328.9054,2670.2896,50.0625, -1);
Nes pvz.
onplayerpickup()
keistai atrodo labai tikrinimas
if(pickupid == id || pickupid == id2 ir t.t.)
Norėdamas rašyti pranešimą privalai prisijungti arba užsiregistruoti!
0
Bebras prieš 8 metus
Ciklai!
// Nebūtinas, bet patogiau
enum E_DEGALU_PYLIMO_VIETOS {
Float:PosX,
Float:PosY,
Float:PosZ,
};
// Tai yra pickup koordinačių sąrašas, kiek viena eilutė - naujas pickup
new const DegaluPickupVietos[][E_DEGALU_PYLIMO_VIETOS ] = {
-2030.0308,159.0452,28.8359,
-1326.7206,2686.8091,50.0625,
-1327.7534,2681.2141,50.0625,
-1328.5377,2675.7964,50.0625,
-1328.9054,2670.2896,50.0625
};
// Masyvas skirtas pickup ID laikyti
new DegaluPickup[sizeof DegaluPickupVietos ];
public OnGameModeInit()
{
for(new i = 0; i < sizeof DegaluPickupVietos; i++)
{
DegaluPickup[ i ] = CreatePickup(1650, 2, DegaluPickupVietos[ PosX ], DegaluPickupVietos[ PosY ], DegaluPickupVietos[ PosZ ]);
}
}
O OnPlayerPickUpPickup
gali patikrinti taip:
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
for(new i = 0; i < sizeof DegaluPickupVietos; i++)
{
if(pickupid == DegaluPickupVietos[ i ])
{
// Jei esame čia, reiškia tai degalų pickup.
}
}
}
O pridedant naujus pickup vienintelis kodas kuris keisis tai masyve prisidės dar vieną eilutė.
P.S. kodas gali nesikompiliuoti nes rašiau čia, su juo norėjau parodyti tik idėją.
Daugiau apie ciklus gali rasti čia, Wiki bei ieškodamas internete rasi daug informacijos.