Sveiki, gal kas paaiškins kodėl nenori veikti ši funkcija ?? stock TikrinamArligoninei naudoju onplayerspawn ir onplayerdeath
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
playerData[playerid][ligoninei]= gettime()+70;
TikrinamArligoninei(playerid);
MoveToHospital(playerid);
}
stock TikrinamArligoninei(playerid){
if(playerData[playerid][ligonine] > 1){
MoveToHospital(playerid);
return 1;
}else{
if(gettime() >= playerData[playerid][ligoninei]){
SendClientMessage(playerid, -1, "Paleistas");
playerData[playerid][ligoninei] = 0;}}
return 1;
Ši tema yra užrakinta!
0
Karolis_Handza prieš 8 metus
Tiesiog laikas nemažėja, išsaugoti išsaugo normaliai duomenų bazei, bet žaidime jis tiesiog atrodo kad sustoja vietoj..
0
Bebras prieš 8 metus
Kaip jau rašiau AŽ, tavo ConvertSeconds funkcija daro tai ką tu esi parašęs jai daryti.