sveiki taigi turiu streamer calbacka:
OnPlayerShootDynamicObject(playerid, weaponid, objectid, Float:x, Float:y, Float:z)
ir man reikia ,kad pašovus obijecta galima būtu pajudinti objekta su MoveDynamicObject ,bet jis turi ir float:rotX ir t.t parašant paprastai meta errora ,o jei prirašai prie foat:z ir kitu irgi meta errora. Taigi man įdomu kaip galėčiau panaudoti MoveDynamicObject šiame calbacke?
dėkui už atsakymus
Ši tema yra užrakinta!
0
IzeL prieš 8 metus
pridedu ir savo koda:
public OnPlayerShootDynamicObject(playerid, weaponid, objectid, Float:x, Float:y, Float:z)
{
if(weaponid == 33)
{
for(new i = 0; i < sizeof(mDuom); i++)
{
if(objectid == mDuom[i][mid])
{
MoveDynamicObject( mDuom[i][mid], [mDuom[i][mposX], [mDuom[i][mposY], [mDuom[i][mposZ], 1.0 , [mDuom[i][mposRX], [mDuom[i][mposRY], [mDuom[i][mposRZ] );
}
}
}
meta errorus:
...\test.pwn(356) : error 029: invalid expression, assumed zero
...\test.pwn(356) : warning 215: expression has no effect
...\test.pwn(356) : error 029: invalid expression, assumed zero
...\test.pwn(356) : fatal error 107: too many error messages on one line