Sveiki, krč, dariaus čia biznių sistemą, kadangi pas mane valiutos Float, susidūriau su magišku dalyku. :D. Tai pasidariau stocką testui:
stock gMoney(Float:amount)
{
printf("%0.2f", amount);
}
public OnGameModeInit()
{
gMoney(0.01);
gMoney(0.02);
gMoney(0.03);
gMoney(0.04);
gMoney(0.05);
gMoney(0.06);
gMoney(0.07);
gMoney(0.08);
gMoney(0.09);
gMoney(0.10);
return 1;
}
OUTPUT:
0.00
0.01
0.02
0.03
0.05
0.05
0.07
0.07
0.09
0.10
Dafuq Is dis šit na.
Jei nesupratot, tai dėl kažkokios priežasties minusuoja šimtąją dalelę.... O vėliau kai kur išvis kartojasi...
Ši tema yra užrakinta!
0
Yiin prieš 9 metus
Pawn kompileris biškį kitaip supranta ir apskaičiuoja Float: reikšmes, todėl jeigu nori tikslumo, viską reikia daryti per kintamuosius.
gMoney(0.05); // blogai
new Float:var = 0.05;
gMoney(var); // gerai
-1
DreDas prieš 9 metus
Tai taip ir darau, čia tik buvo kaip pavyzdukas, o realiame stocke ir irašau kintamajį