Hey. Norėčiau patarimų. kaip iš objekto pozicijos galima būtų nustatyti kameros pasukimo laipsnį ? Ta prasme, noriu SetPlayerFacingAngle nustatyti į tą pusę, kurioje yra sukurtas objektas.
Ši tema yra užrakinta!
0
Bebras prieš 9 metus
Tu nori žaidėjo pasisukimą nustatyti taip kad jis matytų objektą? Ar taip kad kad žaidėjas žiūrėtų tokiu pat kampu kaip objektas?
1
Yiin prieš 9 metus
stock SetPlayerFacePlayer(playerid, giveplayerid) {
new
Float: pX,
Float: pY,
Float: pZ,
Float: gX,
Float: gY,
Float: gZ
;
if(GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ) && GetPlayerPos(giveplayerid, gX, gY, gZ)) {
SetPlayerFacingAngle(playerid, (pX = -atan2((gX - pX), (gY - pY))));
return SetPlayerFacingAngle(giveplayerid, (pX + 180.0));
}
return false;
}
tik vietoj giveplayerid pasidaryk kad būtų objektas.
0
f0cus prieš 9 metus
Thanks. Čia perdarytas kodas, jei kam reikės.
stock SetPlayerFaceObject(playerid, objectid, bool:dynamic = false) {
new
Float:pX, Float:pY, Float:pZ,
Float:gX, Float:gY, Float:gZ
;
if( GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ) &&
(!dynamic ? GetObjectPos(objectid, gX, gY, gZ) : GetDynamicObjectPos(objectid, gX, gY, gZ))) {
return SetPlayerFacingAngle(playerid, (pX = -atan2((gX - pX), (gY - pY))));
}
return false;
}