Hey. Norėčiau patarimų. kaip iš objekto pozicijos galima būtų nustatyti kameros pasukimo laipsnį ? Ta prasme, noriu SetPlayerFacingAngle nustatyti į tą pusę, kurioje yra sukurtas objektas.
Ši tema yra užrakinta!
		
	
            
        0
      
          
    Bebras prieš 10 metų
Tu nori žaidėjo pasisukimą nustatyti taip kad jis matytų objektą? Ar taip kad kad žaidėjas žiūrėtų tokiu pat kampu kaip objektas?
            
        1
      
          
    Yiin prieš 10 metų
stock SetPlayerFacePlayer(playerid, giveplayerid) {
new
Float: pX,
Float: pY,
Float: pZ,
Float: gX,
Float: gY,
Float: gZ
;
if(GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ) && GetPlayerPos(giveplayerid, gX, gY, gZ)) {
SetPlayerFacingAngle(playerid, (pX = -atan2((gX - pX), (gY - pY))));
return SetPlayerFacingAngle(giveplayerid, (pX + 180.0));
}
return false;
}
tik vietoj giveplayerid pasidaryk kad būtų objektas.
            
        0
      
          
    f0cus prieš 10 metų
Thanks. Čia perdarytas kodas, jei kam reikės.
stock SetPlayerFaceObject(playerid, objectid, bool:dynamic = false) {
    new
        Float:pX, Float:pY, Float:pZ, 
        Float:gX, Float:gY, Float:gZ
    ;
    if( GetPlayerPos(playerid, pX, pY, pZ) && 
        (!dynamic ? GetObjectPos(objectid, gX, gY, gZ) : GetDynamicObjectPos(objectid, gX, gY, gZ))) {
            return SetPlayerFacingAngle(playerid, (pX = -atan2((gX - pX), (gY - pY))));
    }
    return false;
}
 
	    	 
    