Nesuprantu kas darosi, sukuriu objektą ir jį leidžiu žaidėjui redaguoti su EditDynamicObject funkcija, tačiau iš niekur nieko išsikviečia OnPlayerEditDynamicObject su response, lyg aš būčiau atšaukęs redagavimą.
public KazkasIvyksta(playerid, ...)
{
new object = CreateDynamicObject( ... );
Streamer_Update(playerid);
EditDynamicObject(playerid, object);
}
public OnPlayerEditDynamicObject(playerid, objectid, response, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz) {
printf("[debug] ...");
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) print("Canceled.");
else if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) print("Done.");
}
Vos tik iškviečiu KazkasIvyksta
, susikuria objektas, gaunu visas reikiamas žinutes ir net negavęs redaguoti objekto, matau "Canceled" debugą.
Panaudojus kitur EditDynamicObject, viskas veikia. WTF
Lol, sutvarkyta. Tiesiog CancelSelectTextDraw dar buvo po EditDynamicObject, todėl turbūt viskas taip gavos.
Ši tema yra užrakinta!