San Andreas Multiplayer 0.3.7
Apie 0.3.7 versiją
Paskutiniuoju laikotarpiu teko daug kartų girdėti apie naująją būsimą SA-MP versija 0.4. 2015/01/17, Kalcor, nustebino savo pranešimu, kuriame teigiama, jog iki 0.4 versijos dar teks palaukti. Anot jo, pirmiausia reikia skirti dėmesį sutvarkyti šiuo metu esamas problemas, prieš radikaliai atnaujinant visą modifikaciją.
Šiuo metu nėra aiški versijos pasirodymo data. Greičiausiai, prieš pasirodant galutinei stabiliai versijai, bendruomenė galės išbandyti bandomąsias versijas.
Originalus pranešimas apie atnaujinimą - http://forum.sa-mp.c...d.php?p=3333162.
Būsimi pakeitimai bei naujos galimybės:
• Pridėti tam tikri keitimai SA-MP pokalbių langui bei kitiems ekrane esantiems vartotojo sąsajos elementams. Su šia versija bus įmanoma keisti teksto dydį, šriftą bei storumą.
• Ištaisytos klaidos susijusios su žaidėjo kameromis bei objektais ar transporto priemonėmis, kurios yra už įprasto žaidimo pasaulio ribų.
• Pridėta galimybė kontroliuoti transporto priemonių susidūrimą. Ši naujovė greičiausiai bus populiari lenktynių žaidimo rėžimuose norint išvengti besistumdančių žaidėjų.
• Įvairūs atnaujinimai testavimui žaidėjui esant kūrimo rėžime.
• Pridėta slapukų sistema siekiant išvengti apgaulingų prisijungimų į serverį.
• Nuo šiol objektai su nustatyta didele matomumo zona bus apšviečiami taisyklingai, įskaitant ir jų išvaizdose esančias animacijas.
• Ištaisyta klaida, dėl kurios žaidėjo ginklo ID buvo aptinkamas netaisyklingai ginklo keitimo metu.
• Statistikos lango („scoreboard“) dydis nuo šiol priklausys nuo kliento ekrano rezoliucijos. Rezoliucijai esanti didesnei, jis bus atvaizduojamas didesnis.
• Daugybė kitų kliento klaidų, atsiradusių 0.3z versijoje, pataisymų.
• Virš 240 naujų objektų, pavyzdžiui, kepurės, vaisiai, muzikos instrumentai, pastatai.
Temos orginalas: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?p=3333162
Bebras prieš 9 metus
@Mark_Wayne kadangi norėjo baigti šią seriją. "X" turėjo būti paskutinė, bet vėliau saugumo spragos privertė juos išleisti ir "z".... Kodėl dabar išleidžia dar vieną 0.3 versiją, aš nebežinau :/
Hiwichi prieš 9 metus
Tokioi saloje man puikiai tiktu sumapint uoro uosta :D Reiks išbandyt šios versijos privalumus
Mark_Wayne prieš 9 metus
@Iždininkas kol šita versija bus išleista, SAMP jau bus labai nepopuliarus ir labai abejotina, kad ir tu šitą žaidimą dar žaisi. ;D
Paganas prieš 9 metus
Samp dar bus populiarus kažkur 2-3metus tai gal per juos išleis nauja versija;d
SkepticalHippo prieš 9 metus
Jeigu 0.4 bus paskutinė versija, matau pamatysim judėjimą link MTA, arba kas nors pradės dekompiliuoti SA-MP kodą ir jį modifikuoti :)
Šiaip, kiek teko sekti SA-MP, tai atnaujinimas tikrai neblogas. Įdomu kaip kiti serveriai utilizuos (yra toks žodis?) visas naujienas :D
Saimon prieš 9 metus
Šaunios naujovės, laukiu nesulaukiu, kada bus galima jas išbandyti. Galbūt netgi atsiras kokių island survival serverių? Būtų įdomu.
Bebras prieš 9 metus
@Edvinas iš dabartinių SAMP kūrėjų nepamatysi judėjimo link MTA. Esu jau kalbėjęs apie tai...
Visi sako kad "MTA yra geriau", nors taip iš pirmo žvilgsnio ir atrodo. Pagrindiniai argumentai yra kad MTA turi daugiau galimybių... Taip ir yra. Esmė kad MTA ir SAMP labai skirtingus kelius pasirinko. MTA nori leisti keisti viską, serverių kūrėjams, ir tuo pačiu žaidėjams, duoti visišką laisvę. SAMP visada taikė į klasikinį GTA San Andreas. Jie niekada nesistengė iš esmės pakeisti žaidimo. Todėl SAMP nepamatysi jokių neįprastų objektų, modifikacijų....
SkepticalHippo prieš 9 metus
@Bebras SAMP kūrėjų, tai serverių kūrėjų ar platformos kūrėjų?
Šiaip kalbėjau apie tuos žmones, kurie kuria serverius. Kad jei SAMP išleis paskutinę versiją ir po to nebeatnaujins nieko, gali būt, kad tiesiog daugiau žmonių naudos MTA dėl palaikymo. Nežinau kokia dinamika tarp SAMP ir MTA, bet sprendžiant iš tavo citatos, tai MTA tiesiog duoda daugiau laisvės, kuria galima ir nepasinaudot ir kurt tradicinį, labiau SAMP serverį.
Defenderis` prieš 9 metus
Įdomu. Pažiūrėsim kaip čia viskas atsinaujins ir įdomu ar dar laikysis sampas ilgai ;D
Hiwichi prieš 9 metus
Jei neklystu gi samp komanda dirba ties „Just Cause 2“ multiplayer projektu
http://www.jc-mp.com
SkepticalHippo prieš 9 metus
@Hiwichi tas Just Cause 2 MP atrodo kietai. Ir kalbą padoresnę šį kartą pasirinko, negu PAWN :D
Būtų norinčių gal išmėgint Just Cause 2 MultiPlayer? :)
Blankas prieš 9 metus
dauguma , nebežais šito s supistus modus dėjaus o dabar dar labiau fps būs 20 :D bet naujovės matos kad prie sampo dirba bet man įdomu ar tie patis rockstar games dirba dar? Nes kiek matau kad dauguma jie jau praleidžiai laiko prie GTA V
Bebras prieš 9 metus
@Paganas atsargiai su tom nuotraukom. SAMP forumuose, atnaujinimo temoje žmonės tiesiog kelia nuotraukas iš GamerZ serverio objektų failo. Ne visi jie bus įkelti.
Matite
I asked dugi to remove it because it showed some GamerX Custom IMG file objects which are not in the SAMP.IMG... it gives people the wrong idea on what to expect. I hope you understand. :)
Hansa_Lunatic prieš 9 metus
Dar galiu pridėti pora foto ^^ http://www.part.lt/img/bb2ef5d19dd462482fa820a69568f5ac588.gif http://www.part.lt/img/527acc109efb4d82a91b0d2179567411913.png
Bebras prieš 9 metus
Turbūt reikėtų paminėti kad išleista RC 2, su dar keliomis funkcijomis ir daugiau nei 90 naujų objektų.
Bebras prieš 9 metus
Taigi, išėjo RC3! Oficiali tema. Ir vėl pridėta nemažai objektų, 140. 12 Esamų skin'ų variacijų.
Labiausiai mane pralinksmino šitas dalykas:
- Adds new dialog types DIALOG_TYPE_TABLIST and DIALOG_TYPE_TABLIST_HEADERS which are extensions of the LIST type dialog with support for columns.
Lentelių išvaizda ir keli skinai:
Bebras prieš 9 metus
Parinkau keletą naujesnių objektų nuotraukų, žiūrėjau į tuos kurie man patiko. Jų yra DAUG daugiau :)
Bebras prieš 9 metus
Laikas prikelti temą! Jau turime RC6 kuri pristato labai fainų funkcijų........
Actors! Kas jie yra ir su kuo valgomi?
Tai yra NPC.. Bet mes jau turėjom NPC SAMP... Na dabar jie kitokie. Actor yra "static" NPC, tai reiškia kad jie neturėtų judėti. Tai puiki galimybė naudoti įvairiems darbuotojams, kurie tik stovi atitinkamoje vietoje.
Dar keletas privalumų:
- Actors, priešingai nei NPC neužima slot'o serveryje
- Actors nereikia kurti atskiro skripto
- Actors nereikia jokio recording failo
- Actors limitas serveryje - 1000
Visas funkcijas galite rasti a_actor.inc arba čia:
native CreateActor(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Rotation);
native DestroyActor(actorid);
native IsActorStreamedIn(actorid, forplayerid);
native SetActorVirtualWorld(actorid, vworld);
native GetActorVirtualWorld(actorid);
native ApplyActorAnimation(actorid, animlib[], animname[], Float:fDelta, loop, lockx, locky, freeze, time);
native ClearActorAnimations(actorid);
native SetActorPos(actorid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
native GetActorPos(actorid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z);
native SetActorFacingAngle(actorid, Float:ang);
native GetActorFacingAngle(actorid, &Float:ang);
Ignas prieš 9 metus
Samp rlly, mta is better, nesuprantu kodėl niekas nepradeda mta servų kurt, ten daugiau funkcijų, pats kodas optimizintas geriau, synchronize osum ne kaip samp g raidė mašina jau varo o tu po 3sec įsėdi.
Funkis prieš 9 metus
Pasigedau vieno dalykos ties actors,
OnActorDeath(bla,bla,bla);
Būtų visai smagu turėti tokia funkciją, ar ją būtų galima naudot kaip ir su npc IsPlayerActor() po OnPlayerDeath(bla,bla,bla)?
bl4nk prieš 9 metus
@Ignas Kokybė priklauso nuo pačio žmogaus, gali abiem kalbom suprogramuot mėšlą, bei abiem kalbos parašyt gerą kodą, tad neišskirkim PAWNO kaip kažko nekokybiško ;) Be to, jei ir kurtų lietuviai MTA serverius, nieks nežaistų juose. Čia ne ta bendruomenė Lietuvoj. Pamenu, buvo pora lietuviškų MTA serverių, bet susidomėjimo jais ne trupučio.