Sveiki, taigi gal galima koki tutorial kaip viena textdraw naudoti keliems dalykams ? Tarkim. Užlipu ant vieno pickup išmeta textdraw paspaudžiu duoda viena dalyką tarkim pinigų užlipu ant kito pickup išmeta toki pat textdraw tik paspaudus duoda jau ne pinigų bet tarkim patirties
Norėdamas rašyti pranešimą privalai prisijungti arba užsiregistruoti!
0
Karolis_Handza prieš 9 metus
Aš prašau normalios pagalbos su paaiškinimais, o ne eilinio grp kodo... Jai nesugebi paaiškinti tai nerašyk kur nereikia :)
1
Bebras prieš 9 metus
Na tau reikės pasižymėti KUR vartotojas užlipo, žinoma tam reikės kokio nors kintamojo:
enum E_KAZKAS
{
Pinigai,
Ginklai,
};
new E_KAZKAS:KaDarytiPasirinkusKazkaTD[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerPIckUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Pinigupickupas)
{
KaDarytiPasirinkusKazkaTD[playerid] = Pinigai;
ShowTextDrawForPlayer(...);
}
else if(pickupid == GinkluPickupas)
{
KaDarytiPasirinkusKazkaTD = Ginklai;
ShowTextDrawForPlayer(...);
}
}
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(clickedid == tas td)
{
switch(KaDarytiPasirinkusKazkaTD[playerid])
{
case Ginklai: GivePlayerWeapon(playerid, 38, 500);
case Pinigai: GivePlayerMoney(playerid, random(10));
}
}
}
Kintamųjų pavadinimai nekokie, bet esmę turėtum suprasti. Žinoma enum irgi nebūtinas, gali naudoti define arba tiesiog priskirti kokį nors skaičių.